Fin helg!

Jag har haft en väldigt fin helg. Fredagen började med att mamma och jag gick på stan och köpte födelsedagspresenter till mig som fyller år på onsdag. En vårjacka och handväska fick följa med hem.
Därefter var jag och A och hämtade våra ringar, köpte skaldjur och gick sedan hem och firade förlovning en gång till. Ringarna är fantastiskt fina och det blev en väldigt härlig kväll.
I lördags tog vi det lugnt och igår hade vi ett gäng vänner över på födelsedagsfika. Jag slås över vilka fina vänner vi har och frågar mig själv varför man inte ses oftare allihopa en söndagseftermiddag då man ändå mest ligger på soffan och inte gör så mycket. Fick fina presenter och massor av energi!
Idag har jag lunchat med en kompis och sedan varit på sjukhuset på koll igen. Jag har gått upp rätt mycket sen sist så vikten är inget problem längre. Hjärtljuden var fina men vi kollade inte livmodertappen idag utan det dröjer två veckor. Lite jobbigt att inte veta men skönt att lilla hjärtat slog fint iaf!
Nu väntar middag på restaurang med två tjejkompisar!

Ha en fin kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0