Bra, bra, lite sämre

Hej!
Ligger i soffan med mamma bredvid mig. Haft ett par superjobbiga dagar med massor av onda sd så skönt att ha lite sällskap. Framförallt sällskap som man mest bara kan vara med, sitta tyst och läsa, lägga pussel osv.

Förra veckan hade jag några jättebra dagar och i helgen mådde jag så bra att jag vågade mig på att gå på bröllopsmässa med min blivande tärna!! Det var så mysigt och härligt. Vi började med en lång brunch och sen gick vi till Grand och njöt av all inspiration.

Tror dock att all ansträngning fick sd att kicka igång igen, för direkt efter jag kom hem satte de igång och har fortsatt tätt, tätt sedan dess. Tror nog jag ska hålla mig lugn även om vissa dagar känns bättre. Ingen kontroll denna vecka vilket känns lite jobbigt, men nästa tisdag ska jag dit igen. Hoppas det håller sig lugnt!!! Och hoppas vår lilla kille mår bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0