Social helg

Har varit en social helg. Midsommar hos Eva och Jesper med hela gänget. Sov över och kom hem igår. Fika med pappa och sen filmmys. Idag överaskningskalas för Jesper med kakbuffe och sen indisk middag med Maria och Johan. Kul och trevligt men har haft en jobbig kroppshelg. Gickner mycket i vikt under graviditeten och nu är jag fortfarande för smal. Vill gå upp och få tillbaka min starka kropp men det är sjukt jobbigt. Gjorde hela jobbet med hjälp av ylab sist och nu måste jag gå på det igen men utan hjälp. Vacklar i hur jag ska göra, är rädd att ta i för mycket, för lite, träna för mycket, träna för lite. Är otroligt kroppsmedveten igen och mat tar större plats i huvudet igen. Detta känns jättejobbigt och kan inte riktigt prata med Andreas om det heller. Han blir både upprörd och kontrollerande. Vill att det bara ska lösa sig.. känner oro inför amningen också, är jag för smal och underviktig så att mjölken påverkas? Vill bara prata med någon om detta och få råd. Innan det tar helt fel vändning..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0