En vecka

Var ett tag sedan jag skrev nu. Haft en blandad vecka men mest en väldigt fin en. I helgen letade vi och hittade ringar! Så imorgon slår vi till och köper, ska bli så spännande och så kul att äntligen få känna sig förlovad även på fingret!
Vi var även över hos ett par vänner på middag och söndagen spenderades med lunchdate och födelsedagsmiddag hos a:s pappa.

I tisdags var jag på kontroll igen och det såg bra ut igen. Jag träffade äntligen min läkare som jag träffar pga lungembolin och hon tog sig verkligen tid att prata och fråga hur jag mår. Hon lyssnade och förklarade och det kändes mycket bättre när jag gick därifrån.

Idag har jag haft en mammaledig kompis över på lunch och nyss var jag och a:s mamma ute och åt på kvarterskrogen. Bouillabaisse, fantantastiskt gott!!!

Nu ska jag ta två citadon, lägga upp benen på en stor kudde och klappa vildingen i magen. Imorn är det helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0