Längtar

Det var ett tag sedan nu. Har inte blivit av att skriva något då jag har så mycket tankar i huvudet och så mycket längtan... Är i v 28+4 nu och dagarna går sakta men säkert framåt. Vågar fortfarande inte tänka så mycket på vad som kommer hända men längtan börjar bli enorm. Vill bara att det ska vara maj och att vi har vår lilla kille hos oss, frisk och välbehållen.
Vi var på tillväxtultraljud förra veckan och han mådde bra och låg precis under medel. Jag däremot, har inte gått upp så mycket som de vill att jag ska så har fått hem näringsdrycker som jag ska dricka varje dag. Känns lite dubbelt då de är så starkt kopplade till när när jag låg inne för anorexi. Jag vet ju att det här är något helt annat men känslan finns där ändå att det är lite konstigt. Jag vill bara göra allt för att han ska må bra men när man bara ligger ner hela dagarna är det svårt att äta så mycket. Blir aldrig riktigt hungrig. Men hoppas att jag har gått upp lite till nästa kontroll och att han fortsätter ligga bra till på sin kurva.
Nu är det söndagsmys i soffan med film och så mycket godis kan få i mig:)



Kommentarer
Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Du har så rätt! Skickar varma kramar över till er!

2013-02-18 @ 16:03:32
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0