Första leendet

Olivia gav mig just världens finaste leende! Vilken känsla❤ Jag längtar lite efter att hon blir ännu mer med. Supermysigt med bebis men efter någon månad blir de lite mer person och det är häftigt att uppleva att de blir mer än bara liten och söt. Samtidigt vill jag stanna tiden just nu, uppleva den till max och njuta av varje stund, men vet samtidigt att det lätt blir ett "krav" att njuta mest, handlar nog mer om att stanna upp och reflektera hur man har det och ändra det som inte känns rätt. 

Lite orolig över amningen. Olivia skulle nog helst vilja amma 24 timmar per dygn och verkar sällan helt nöjd. Är det mjölken som sinar, har hon ont i magen eller är det något annat?
Gårdagskvällens överaskningsmiddag hos Camilla blev väldigt mysig och jag är stolt över att jag vågade köra hem på egen hand!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0