Akut igen, bra igen

Kvällen igår blev inte riktigt som tänkt. Vi hann se film och äta upp sushin men sedan blev sammandragningarna för jobbiga och hårda och jag ringde förlossningen för råd. De bad mig komma in direkt så ut iväg med taxi och sedan en lång väntan på en stenhård brits med ont ont och massor av oro. Tillslut kom en läkare och undersökte och kunde bara konstatera att allt såg fint ut. Så otroligt skönt. Ingen vet varför jag har så här och ingen kan lova att det kommer att fortsätta se bra ut. Det är bara att vänta och vara uppmärksam på förändringar. Jobbigt men det får gå. Jag väntar ju på något fantastiskt så det är alla gånger värt det.

Trött idag då jag inte kom hem förrän vid midnatt, vilken tur att jag bara ska ligga på soffan hela dagen:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0