God natt

Oj vad trött jag är... Vi har haft pappa över på middag, som för övrigt blev galet god. Renmousse med löjrom, fiskspett, romsås och pressad potatis och mintchokladmousse! Nöjd som kock!!! Middagen var jättetrevlig men rätt tidig då pappa måste tillbaka till Uppsala och mina sd fick mig tvingad till liggande position, suck...

Annars idag har vi varit ute och gått lite i snön och framförallt kollat på ringar. En djungel tycker jag. Börjar så smått veta vad jag vill ha men är långt ifrån klar. Men det får ta sin tid, jag ska ju förhoppningsvis ha dem resten av mitt liv sen;)

Nej, nu stänger sig snart mina ögonblick sig av sig själva så god natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0