Underbara vänner

God morgon! Har sovit ensam i natt, A är på konferens. Hade två av mina bästa vänner här på middag igår. Jag får så himla mycket energi av dem. Är så glad över att få ha sådana fina människor i mitt liv. Framförallt nu när livet ser lite annorlunda ut märker jag hur mycket de betyder. Vi åt indiskt, pratade bröllop, barn och livet. Somnade med ett stort leende.

Hade även min första "planerade" dag igår. Med det menar jag att jag strukturerat upp min dag efter råd av barnmorskan. Så jag har planerat min dag timme för timme med olika aktiviteter, typ tidning, korsord, plugga, träning etc. Kändes väldigt löjligt när jag och A satt och skrev upp allt men det hjälpte verkligen. Dagen kändes inte fullt lika lång och jobbig utan mer lite kul och skön. Fortfarande är sd väldigt jobbiga men det runt omkring är mycket bättre.

A kommer inte hem förrän imorgon så ikväll kommer mamma över med sushi och film.

Fick vårfina blommor igår:)



Kommentarer
Hanna Karlsson

Det är så fint med tulpaner. Bra med lista!

2013-01-10 @ 07:31:44
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0